Dezactivare filtru de particule Volkswagen Touareg 3.0TDi

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Sa incep prin a spune ca acest Volkswagen Touareg 3.0TDi din 2006 ne-a fost lasat in grija pentru a fi reparat. Masina a ajuns la noi cu martor avarie motor aprins in bord din cauza unui sensor de temperatura din evacuare. Motorul porneste greu, se balbaie la relanti si scoate fum. Filtrul de particule a fost eliminat de catre proprietar intr-un alt service, iar la noi a ajuns pentru modificarea software in ecu cu anularea dpf. Dupa cateva teste am identificat si cauza fumului pe care-l scoate masina. Doua dintre injectoare nu functioneaza in parametri si au fost demontate pentru a fi reconditionate.

Ceea ce nu am stiut cand a venit masina si nici n-am reusit sa aflu clar de la proprietar, daca softul a fost modificat ulterior. Existau urme vizibile pe ecu ca acesta a fost desfacut. Nu stim exact de ce s-a facut aceasta interventie pentru ca software-ul era intact fara nicio modificare. Pentru siguranta am recurs la demontarea ecu pentru a putea face un backup complet al acestuia cu ajutorul NewTrasdata. Dupa procedura de reprogramare ecu, martorul motor s-a stins in bord si codul de eroare a disparut automat.[/vc_column_text][vc_empty_space][dt_photos_masonry padding=”10″ category=”volkswagen”][/vc_column][/vc_row]