Anulare si eliminare DPF la Honda 2.2 iDTEC

Metoda completa de anulare si eliminare DPF la un motor 2.2 i-DTEC 150CP injectie Bosch. Procedura este foarte complexa si presupune interventia intr-un service specializat. Daca gradul de colmatare al filtrului de particule este foarte si motorul se afla in modul de avarie (limp mode), atunci este necesarea o regenerare fortata a DPF-ului cu testerul de fabrica.  Dupa stergerea erorilor generate de filtrul de particule, se poate trece la eliminarea lui propriu-zisa. Operatiunea in sine presupune demontarea DPF-ului de pe motor, decuparea, eliminarea fagurelui ceramic si anularea software. Mai jos aveti imagini cu procesul complet de anulare si eliminare DPF:

Honda Accord 2009 2.2 i-DTEC 150CP Bosch EDC17

Cost anulare: 300 euro | Cost eliminare DPF: 50 euro |  Durata de lucru: 3h | Procedura: Boot Mode