Feedback clienti

Ai avut probleme cu filtrul de particule si ai gasit solutia corecta de anulare prin intermediul nostru? Spune-ti parerea aici si ajuta-i pe ceilalti sa aleaga mai informati.

636 thoughts on “Feedback clienti”

  1. Buna ziua.

    Observ ca aveti colaboratori si in Timisoara. Imi puteti da datele de contact? As dori anulare DPF la un FF2 1.6 TDCI, 2007.

    Multumesc.

    Reply
  2. Buna ziua,
    Am un Citroen C4 2.0 HDI 138CP si in urma cu vreo 2 zile mi-a aparut o eroare care spune asa particle filter additive is too low, va rog mult ce este de facut in cazul acesta? masina are 231.000 Km si mentionez ca nu o am de foarte mult timp.
    Va multumesc anticipat.

    Reply
    • Am uitat sa specific ca sunt programat la RAR pentru taxa de prima inmatriculare, daca merg cu masina cu eroarea aceasta este posibil sa scoata noxele mai mari, va rog sa ma indrumati cum este mai bine sa fac, oricum eu as vrea sa renunt la filtrul de particule.
      Multumesc o zi buna!

      Reply
      • Daca masina afiseaza erori in bord este posibil sa nu puteti trece la RAR identificarea sau ITP-ul. Pentru inmatriculare aveti nevoi de identificare si nu va face un test de noxe daca ITP-ul inca este valabil in talon. Mai bine rezolvati problema filtrului de particule si apoi mergeti la RAR.

        Reply
    • Buna ziua,

      Eroarea pe care o primiti in bord este legata de nivelul aditivului folosit la regenerare. Dupa numarul de km pe care ii are masina, putem spune ca filtrul de particule este uzat si necesita inlocuire. Nu cred ca este rentabil financiar in acest moment pentru dvs. sa completati rezervorul de aditiv. Aveti 2 variante: schimbati filtrul de particule cu unul nou si completati cu aditiv sau varianta propusa de noi cu eliminarea completa a filtrului de particule.

      Reply
  3. Am un Audi A 6 2010, 2700cm3. Am verificat joja si am vazut nivelul peste maxim, am fost la service si
    mi-au spus ca nu s-a efectuat regenerare complete a DPF si excesul de motorina a ajuns in ulei. Am schimbat uleiul( cel vechi avea 5 mii km!! ) si mi s-a spus sa merg mai des in afara orasului. Sunt revoltat ca trebuie s-ami fac programul in fuctie de regenerarea DPF. Mi se pare cea mai mare pacaleala a industriei auto cu acest DPF ridicol si hotie pe fata. Vreau sa-l scot si vreau asigurari ca masina nu va avea de suferit chiar daca a fost proiectata sa functioneze cu acel DPF. Mentionez ca sunt din Satu Mare si as vrea sa stiu un colaborator al d-voastra din zona. Multumesc

    Reply
    • am aceasi problema cu un audi a4 2007 ma poti ajuta cu un nr telefon unde sami pot rezolva problema precizez ca sant din baia mare

      Reply
      • Am sa va trimit numarul de telefon pe mail al unui colaborator din Baia Mare. Luati legatura cu acesta, discutati despre problema si anuntati-ma.

        Reply
        • Salut, de curand am si eu acceasi problema cu dfp-ul la un bmw e92 2.0 diesel. Martor aprins in bord conusm crescut si lipsa de putere poti sa imi dai numarul colaboratorului din baia mare? mersi

          Reply
  4. Buna ziua!
    auto: ford focus 2007, motor 2.0 litri 136 cai;
    masina intra in protectie in mers din cauza filtrului de particule, turatia se limiteaza, (daca repornesc motorul, isi revine) , iar de 2 zile si egr ul nu mai functioneaza (banuiesc ca a ramas pe pozitia deschis tot din cauza filtrului).Calc. de bord arata egr la 2% si eroare la senzor DBF (cod P2452 + P2456) . Mentionez ca nu am martori luminosi in bord , doar egr ul s-a aprins o perioada dar s-a stins, insa el tot nu functioneaza.
    Care ar fi solutia? anihilat doar DBF ul si egr ul isi revine sau anulate ambele?
    Ar trebui sa o inmatriculez, pe talonul de germania are itp pana in 2014, credeti ca mai verifica noxele? pt ca scoate fum mult acum cu egr ul blocat.
    sa mi lasati va rog si datele de contact persoanei de legatura din iasi pentru a face eventualele modificari.
    Va multumesc anticipat!

    Reply
    • Buna seara,

      Va rugam sa ne apelati telefonic la unul din numerele afisate pe site. Va fi mult mai usor sa gasim o solutie pentru problema dvs.

      Va multumim.

      Reply
  5. Buna ziua, va deranjez si eu cu urmatoarele intrebari: Doresc sa elimin DPF si fizic si din soft la un VW Touareg 2.5 TDI din 2008. Ati mai facut aceasta operatiune la acest tip de masina ? Mentionez ca odata cu aceasta as dori sa imi dezactivez si EGR. Inca un aspect important ar fi ca masina are si Webasto si doresc sa stiu daca functia Webasto va fi sau nu afectata ! Astept cat mai curand un raspuns si va multumesc anticipat.

    Reply
    • Buna ziua,

      Da. Avem in portofoliu cu filtru de particule anulat si acest model de masina. Nu va fi afectata functia de Webasto dupa anulare filtrului de particule. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne apelati telefonic la unul din numerele afisate pe site.

      Va multumim.

      Reply
  6. Buna ziua,

    Am un Passat 2.0 tdi 170 cp ( bmr) care isi face regenerare cam 1 data pe luna. Este normal?

    Imi trimiteti va rog date de contact pt colaborator in Timisoara?

    Va multumesc anticipat.

    Reply
  7. Buna, am un Citroen C4 1.6 hdi 109hp cu filtrul de particule inlaturat fizic de pe masina fara resoftare, scoate fum la un nivel mediu in toata gama de turatii, este acest lucru un efect normal pentru inlaturarea fizica fara resoftare sau ar putea fi o problema tehnica? daca fac resoftarea va disparea problema? Multumesc!

    Reply
  8. Buna ziua,

    Daca filtrul de particule a fost inlaturat fara modificarea gestiunii din ECU, atunci masina dvs. va incerca sa faca in continuare regenerare si la intr-un timp destul de scurt va intra in avarie cu limitarea turatiei la 3000rpm si pierdere de putere. Fumul pe care il scoase in acest moment poate fi dat de incercarile de regenerare pe care incearca sa le faca calculatorul. Anularea FAP-ului direct din ECU va remedia problema fumului dat de regenerare.

    Reply
  9. Masina Toyota Avensis 2.0 D-4D DCAT, an 2005. Martori aprinsi in bord la drum lung si limitarea puterii motorului. Problema….filtru de particule. Acest model de masina are un al 5-lea injector se pare undeva pe filtru parca.
    Se poate face anularea fizica a DPF, precum si din ecu? Ce se intampla cu injectorul nr. 5 ?
    Daca se poate face o operatiune de anualre a DPF la aceasta masina, astept raspuns, precum si lista de preturi. Multumesc

    Reply
  10. Am fost si eu la Alex zilele trecute cu un Focus 1.6 TDCI(2007) pentru ca aveam semne clare ca filtrul e pe final. DPF-ul facea regenerari zilnice, masina se tura mai greu si am hotarat ca e timpul sa il scot. Partea de soft a fost rezolvata de Alex, iar in ceea ce priveste eliminarea fizica am fost indrumat de el la service-ul cu care colaboreaza unde totul s-a desfasurat rapid si profesionist. Acum masina respira mult mai usor si se simte mai agila(se tureaza mai usor si raspunsul de la turbo e mai rapid). Ma declar multumit si recomand serviciile lui oricui are probleme de acest gen.

    Reply
  11. mar interesa la timisoara cine face dpf off pt un passat,sa imi trimiteti un mail,2.0 tdi din 2004,model 3bg,va multumesc

    Reply
  12. am si eu un volvo V50 din 2005 cu motor PSA de 2l si 136 cp,de un an a inceput sa cresca nivelul de ulei in baie si consum f mult in oras aprox 11 l iarna, am spalat filtrul de particole dar nu am simtit nimic schimbat…l-as anula si eu dar un tip care se ocupa cu preponderenta de ford in Oradea nu a reusit.ar mai fi cineva prin zona de vest care se pricepe ?…dar nu cu demontat ecu…ci din soft+golit fap-ul…multumesc pt info

    Reply
    • Noi avem posibilitatea sa anulam filtru de particule la modele Volvo 2.0D 136CP. Puteti vedea acest proces chiar pe site-ul nostru la adresa: http://www.anularedpf.ro/anulare-dpf-volvo-s40-2-0d/

      Varianta pentru dvs. ar fi sa ne trimiteti ecu prin FanCourier si noi sa facem dezactivarea acestuia la Bucuresti. Durata unei astfel de operatiuni este de 3 zile (atat dureaza transportul dus-intors prin curier rapid) si este singura modalitate prin care se poate face anulare dpf. Ne puteti contacta telefonic pentru mai multe detalii.

      Sarbatori Fericite!

      Reply
  13. Buna ziua,

    ma ajutati si pe mine cu un contact din Timisoara pt eliminare din soft + fizic a DPF la un opel vectra C 2004 ?

    multumesc

    Reply
  14. Incep prin ai multumi lui Alex pentru treaba facuta la a meu Fiat Doblo 2008 . Am ajuns de la Brasov la el din cauza filtrului de particule cu care am avut probleme mari … dupa remaparea facuta de el care a inclus si o mica crestere de putere vreau sa va spun ca am plecat de la el si puteam sa zic ca am o alta masina si pe parte de consum si pe parte de putere si raspuns la pedala de acceleratie. Masina este pe Site cu data de 18 Decembrie 2013 sa nu se creada ca spun povesti. Multumesc inca odata si scuze de intarzierea feedback-ului dar am testato din plin pe cei 4000 de km care sti ca trebuia sa ii fac si sunt extrem de multumit de comportamentul ei de cand am fost la tine.

    Reply

Leave a Reply to admin Cancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.