Feedback clienti

Ai avut probleme cu filtrul de particule si ai gasit solutia corecta de anulare prin intermediul nostru? Spune-ti parerea aici si ajuta-i pe ceilalti sa aleaga mai informati.

636 thoughts on “Feedback clienti”

  1. Buna ziua,

    Depinde ce varianta alegeti. Puteti cauta un filtru de particule colmatat la dezmembrari, eliminati ceramica si pastrati catalizatorul. O alta solutie este montarea unui catalizator aftermarket in cutia filtrului de particule sau la o firma de evacuari realizati custom un downpipe cu catalizator.

    Cred ca varianta cea mai ieftina pentru dvs. este alegerea unui catalizator din dezmembrari.

    Reply
  2. Băieții de la OBD Tuning din București, Șos Olteniței, mi-au făcut și mie o resoftare pt băbuța mea: Ford Mondeo Tournier, an 2001, motor 2.0 TDDI, 66kw.
    NU am fost mulțumit de cum trăgea mașina după resoftare. Mai precis între 2500 și aproape 4000 murea pur și simplu motorul…nu mai trăgea și pace bună…era moarte curată în depășiri…
    Am resunat la băieți și după o perioadă de timp am revenit la ei cu mașina.
    Mi-au pus din nou softul original pe mașină și…ce să vezi? Nu mai trăgea nici cu originalul. Concluzia: turbina necesită recondiționare.
    După ce am vb și eu cu mecanicul care s-a ocupat de motor, le-am spus că am turbină fără geometrie variabilă și deci mare lucru nu are ce să se strice. Ei au insistat că turbina nu funcționează în parametri…poate o fi de la actuator…
    I-am rugat frumos să se uite să vadă dacă pot face ceva și după încă vreo 3 ore (eu eram deja de vro două pe capul lor) mi-au întins cheile spunându-mi „ready to race”.
    Când i-am întrebat „ați reușit să îi dați de cap?”, răspunsul a fost ceva de genul „după o jumătate de zi de stat călare pe ea, normal că i-am dat de cap.”
    „Dar ce a avut?”, am continuat eu? „Ce să aibă…..un furtun de la vacuum care era obturat de un gunoi…de asta nu funcționa turbina în parametri.” Așadar, știau eu ce știau.

    Concluziile:
    – băieții sunt fff ok;
    – când vă duceți la ei tb. să aveți ceva timp la dispoziție în caz că mai apare „ceva”;
    – știu ce fac:
    – sunt muncitori și pasionați în același timp;
    – mașina mea parcă are acum un alt motor.

    RECOMAND DIN TOT SUFLETUL, CU TOATĂ ÎNCREDEREA

    Reply
  3. salut am si eu un ford focus 1.6 tdci 109 cp 2006 pentru anulare filtru particule cam cat ma costa toata treaba?

    Reply
    • Buna ziua,

      Toata operatiunea va costa 1050 lei + tva. Include manopera demontare evacuare, eliminare fagure ceramic, sudura si resoftare ecu in vederea anularii dpf plus modul aditiv.

      Pentru programari va rugam sa ne contactati telefonic.

      Va multumim.

      Reply
  4. Buna ziua ! Vreau sa cunosc si eu pretul pentru anulare egr golf 6 motorizare 1.6tdi 2010 break. Cutie manuală…
    În afara egr-ului ar mai trebui efectuată o altă operatie ?

    Reply
    • Buna ziua,

      Pretul pentru modificarea de software in vederea anularii valvei egr este de 500 lei + tva. Durata de lucru aproximativ 60-80 min. Daca valva egr este blocata pe deschis atunci este nevoie de montarea unei tablite pentru blocarea fluxului de gaze. In 98% din cazuri nu este necesara aceasta operatiune.

      Reply
  5. Salut!
    Ma intereseaza pentru un peugeot 508 1.6 hdi urmatoarele:
    -anulare fap
    -anulare egr
    -remap stage 1
    As dori daca se poate un pret si timp de lucru ptr cele mentionate.
    Multumesc anticipat

    Reply
    • Buna ziua,

      Costul pentru toate cele 3 operatiuni software si manopera eliminare fizica dpf este de 1500 lei + tva. Durata de lucru este de 2-3 ore.

      Reply
  6. Buna ziua! Va rog sa-mi spuneti pentru un Seat Leon 2010, 1.6 tdi cr, cod motor CAYC, 105 cp si 230.000 km ce pret ar fi pentru eliminare dpf fizic si soft, anulare egr, crestere putere (cam ce valoare) si cam cat ar dura. Sunt din alt oras (cam 250 km distanta) si as dori sa-mi fac cateva calcule (timp si pret). Multumesc!

    Reply
  7. Am fost recent la dumnealor pentru eliminarea filtrului de particule, a egr-ului si modificarea parametrilor pentru cresterea performantei. Pot spune ca am fost foarte multumit, echipa dand dovada de profesionalism si dedicare maxima – au ramas dupa program cateva ore bune pentru a termina toate operatiunile ca sa pot pleca, eu fiind din alt judet. Am fost inspirat sa merg la dumnealor (chiar daca am avut de parcurs 500 km dus-intors) deoarece am scutit timp si sume importante pentru eventualele daune ce urmau sa se produca daca as mai fi folosit masina. Multumesc inca o data tuturor celor implicati si recomand si altor persoane interesate aceasta locatie.

    Reply
  8. P.S. Am omis sa fac referire la aspectul cel mai important – masina se comporta surprinzator de bine, motorul e mai elastic, se simte puterea la turatii mici, a scazut consumul si se aude altfel, mai rotund. Ca o comparatie, e ca si cum pana sa fac toate aceste operatiuni am mers cu frana de mana usor trasa, iar acum am eliberat-o.

    Reply
  9. As vrea sa imi spuneti pentru o Skoda Octavia 2 FL (iunie 2012, are 65.000 km), 1.6 TDI cat dureaza si cat ma costa, si daca catalizatorul ramane activ ca sa nu am probleme la ITP
    -anulare DPF
    -anulare EGR
    -Chip Tuning Stage 2
    Multumesc
    Mobilul meu 0744764498 -Doru MIHAI

    Reply
    • Buna seara,

      In procesul de eliminare dpf, catalizatorul ramane activ si nu este afectat. Din acest motiv, testul de noxe nu este afectat. Costul total pentru lucrarea dvs. 1700 lei + TVA. Include toata modicarile software cerure de dvs. plus manopera pentru demontare si eliminare dpf.

      Reply
  10. Buna ziua , sunt interesat de eliminarea filtrului de particule de pe Audi A6 2.0 tdi din 2007. Dupa eliminare ,creste cantitatea de fum eliberata sau apar alte neplaceri de ordin estetic,sa spun asa ?Ce costuri presupune intreaga operatiune si cat timp ar dura aceasta? Multumesc anticipat si numai bine !

    Reply
  11. Buna ziua,

    Eliminarea filtrului de particule la motorizarea 2.0tdi nu afecteaza in vreun fel functionarea motorului. Cantitatea de funingine eliminata dupa aceasta operatiune va fii exact la fel ca model fara dpf din fabrica. Se observa mici cantitati de fum la apasarea brusca a pedalei de acceleratie si la trecerea intre trepte, ceva normal pentru un motor diesel. Durata de lucru este de aproximativ 4 ore si costul total se ridica la 1200 lei + tva.

    Reply
  12. Buna ziua dețin o Honda crv 2,2 din 2007 si as vrea sa-mi eliminați filtrul de particule (dacă ere) M-a interesează prețul etc.Sunt din Sibiu ,aveți colaboratori mai aproape de Sibiu?

    Reply
    • Buna ziua,

      Daca modelul dvs. este achizitionat din afara tarii, atunci masina are filtru de particule. Modelul Honda CRV comercializat in Romania nu a avut dpf.

      Cel mai apropiat dealer se afla la Ramnicu Valcea si cu acesta va trebui sa discutati costurile finale pentru aceasta lucrare.

      Reply
  13. La un opel insignia motor A20DTH 160 cp se poate anula filtrul de particule , cost , timp lucru ?
    Probleme ITP ?

    Reply
    • Buna ziua,

      Da, se poate anula dpf-ul la acest model. Intreaga operatiune dureaza 3-4 ore si costa 1350 lei + tva. Nu sunt probleme cu noxele la ITP.

      Reply
  14. In BOTOSANI sau SUCEAVA nu aveti colaboratori pentru o astfel de lucrare ?Opel Insignia 2.0CDTi 160cp. Remapare STAGE 2 si dpf off.

    Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.