Filtru particule colmatat Fiat Doblo 1.3 mjet

Nici nu am inceput bine saptamana si programatorul pentru lucrari de anulare s-a umplut. De vina par sa fie in primul rand temperaturile scazute, dar si numarul foarte mare de km pe care le au masinile cu probleme la dpf. Utilizarea medie a unui filtru de particule ar trebui sa fie intre 120.000-180.000km, dar asta inseamna sa avem conditii ideale pentru regenerarea lui. De cele mai multe ori, infrastructura din Romania si modul in care utilizam masinile nu permit regenerari complete pentru filtrul de particule. Asa se intampla ca la noi filtrul de particule rezista mai putin decat la o masina adusa din vest.

Una din lucrarile avute astazi este remedierea problemelor filtrului de particule la un Fiat Doblo 1.3 mjet 85cp din 2008. Masina ce s-a vandut foarte bine in Romania, dar a suferit mult din cauza dpf-ului si a regenerarilor foarte dese. Nivelul de ulei creste semnificativ atunci cand masina este utilizata preponderent in mediul urban.

In cazul de fata, acest Fiat Doblo a ajuns la service cu martor avarie motor aprins in bord si filtrul de particule infundat. Avem deja la activ cateva zeci de modele Fiat Doblo 1.3 mjet la care am remediat problema  filtrului de particule si stim ca dupa aceasta operatiune, dispar toate problemele legate de crestere nivel ulei, regenerari dese, sensori distrusi si racorduri flexibile sparte. Durata de timp alocata pentru dpf fix este de aproximativ 4 ore.

Anulare dpf Fiat Doblo - 76Anulare dpf Fiat Doblo - 75Anulare dpf Fiat Doblo - 77Anulare dpf Fiat Doblo - 78