Anulare dpf si chiptuning Honda Accord

Un model Honda Accord 2.2 i-DTEC 150CP din 2009 cu limitari de putere si turatie cauzate de colmatarea filtrului de particule. Proprietarul a decis ca este timpul sa elimine complet filtru de particule si sa scape de becurile aprinse in bord atunci cand acesta nu se mai poate regenera.

Anulare_dpf_Honda_Accord_3 Anulare_dpf_Honda_Accord_4 Anulare_dpf_Honda_Accord_1
Operatiunea de anulare dpf la Honda Accord 2.2 i-DTEC 150CP injectie Bosch EDC17 se poate realiza numai in boot mode, cu ecu pe masa. Dupa citirea mapelor din microprocesor se dezactiveaza managementul pentru regenerarea filtrului de particule si se fac modificarile ce duc la cresterea valorilor de putere si cuplu. Timpul de lucru pentru o astfel de interventie este de aproximativ 2 ore.
Anulare_dpf_Honda_Accord_2
Operatiunea de eliminare presupune demontarea intregului ansamblu catalizator + filtru particule, taiarea elementului ceramic din componenta filtrului si sudura in argon. Anulare_dpf_Honda_Accord_5 Anulare_dpf_Honda_Accord_6 Anulare_dpf_Honda_Accord_7 Anulare_dpf_Honda_Accord_8

Pe langa operatiunea de anulare si eliminare filtru particule, la acest model Honda s-a dorit si un surplus de performanta. Valorile ce se pot obtine dupa chiptuning pe motorul 2.2 iDTEC se afla in tabelul de mai jos:

PRE-TUNING pOST-TUNING
Putere: 110kW / 150CP la 4000 rpm Putere: 128kW / 175CP la 4100 rpm
Cuplu: 350Nm la 2000 rpm Cuplu: 410Nm la 1900 rpm
Viteza max: 212 km/h Viteza max: 220 km/h