Probleme dpf BMW 520d 163cp model 2008

Un model Bmw 520d model cu facelift fabricatie 2008 cumparat cu optiunea POWER REDUCTION ceea ce inseamna si este scris in talonul masinii ca are 120KW =163 cai in loc de 177 cai. Masina a venit cu filtrul de particule eliminat fizic si probleme legate de fum si consum. Motorul era refacut complet si nu avea nici 150km de la aceeasi interventie. Primul motor s-a stricat din cauza filtrului de particule care a fost eliminat fara sa fie dezactivat din software si din cauza postinjectiei repetate, unul din pistoane s-a topit. Nu este primul caz cu astfel de probleme dupa o interventie asupra filtrului de particule fara modificarea software-ului din ecu pentru dezactivarea procesului de regenerare.

Injectia la modelul BMW 520d cu facelift este Bosch EDC17 si in mod normal reprogramarea ecu se face in boot mode, dar unele modele din 2008 au venit deblocate si astfel reprogramarea se poate face direct prin portul de diagnoza cu NewGenius. Astfel, durata de lucru pentru remedierea dpf s-a scurtat la aproximativ 1h.

Anulare DPF BMW - 152Anulare DPF BMW - 153